1968 óta él és virul az olasz gyerekruha-márka, amely a versenytársakkal ellentétben a mai napig megtartotta 100% Made in Italy jellegét. Ennek eredményeként sajnos az áraik is elég magasak, de legalább biztosak lehetünk benne, hogy a gyerkőcök által hordott ruhák nem Bangladesh valamelyik omlásveszélyes textilgyárából kerül elő, ahol a dolgozók fele fiatalabb, mint a 12 éves Marci és naponta többet dolgozik, mint anyu és apu együttvéve.
Olyan cégről beszélünk, aki 1996-os 7,7 millió eurós bevételét 2012-re 41 millióra növelte és bevételének 74%-át az európai eladások teszik ki.
Honlapjukon (www.monnalisa.eu) még egy érdekességbe botlunk: a megvásárolt termék gyári sorozatszámának beillesztésével a Monnalisa megadja a termék teljes gyártási folyamatát, hol milyen kezelésen esett át a trikó vagy nadrág vagy épen szalmakalap.
Absolutely transparent! And absolutely beautiful:-)